Dödsstraff!

Nu så har jag äntligen lämnat in stresshanteringen. Det var mycket större än vad jag trodde det skulle vara.
Jag, Nelly och Sofie P var i Eslöv i tisdags, det hade med turismen att göra. Men det ända som hände var att vi frös och var hungriga. Och idag har inte Christer varit i skolan så jag har haft en lärarlös dag idag. :) Hade filmkunskap imorse där vi bara skulle hitta en låt till en filmsekvens. Jobbigt!!! Sen hade vi svenska där vi gjorde våra stora arbeten i språksociologi. Nelly gjorde så jag fick en låt på skallen och Emil sa att dödsstraff är avskaffat i Sverige, förutom när det gäller att göra så andra får låtar på skallen. Där hör du Nelly, akta dig. :)  

Kommentarer
Postat av: nelly.

nej, usch. nu blev jag nästan lite rädd. jag ska göra en kampanj för att avskaffa dödsstraffet helt i sverige.

2007-11-30 @ 17:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0