Faktiskt inte trött idag!

Idag fick man reda på att Johanna ska vara sjukskriven en lång tid framåt,  har alltså inte gjort så mycket idag. GÖTT! Sedan träffade jag Mimmi och umgicks med henne, Nina och Tesse medans vi väntade på tåget. När vi gick från nya till gamla så kom Pernilla och frågade om Nina och Mimmi kunde hjälpa henne att bära grjer som ska användas imon på Öppet hus. Jag tänkte att jag också kunde hjälpa till, och nu kommer jag att ha värsta träningsvärken imon. Pratar just nu med Sofie som påminde mig om Kenny Starfighter, hade nästan glömt bort den serien. Så nu kommer jag antagligen lägga upp fullt med klipp på det programmet, fastän jag vet att nästan ingen tittar på mina klipp. Och just nu sitter jag och längtar efter Idol som snart börjar, kommer att rösta på Amanda som jag pratar om hela tiden i min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0