Amanda

Nu när man har höstlov tänkte man att man skulle sova typ hela dagarna, men nej nej. Jag beställde ju tid för att övningsköra idag 8.45, fattar inte varför, jag har ju lov. Som sagt börjar jag hålla med mina vänner om min korkade hjärna. Övningskörningen gick i alla fall bra, och när jag kom hem tänkte jag att jag skulle städa mitt rum eftersom jag kände mig för pigg för att sova lite till. Jag städar ungefär 1/6 av mitt rum när jag vill titta lite på Malcolm istället, så jag sätter på tv:n och lägger mig i sängen. Jag vaknade lagom till middagen, 5 timmar slösade jag bort den här dagen. Kom sedan på att jag måste ta igen Amandas framträdande i fredags. Några hade sagt att de tyckte hon sjöng jättefalskt, jag kunde bara höra att hon gjorde det en gång. Hur kan en gång leda till jättefalskt?!  Jag tycker i alla fall att Amanda ska komma tvåa i Idol, eftersom det alltid är tvåan som får mest uppmärksamhet och mest hits!

alt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0