Semester

Var och campade i Torekov i en vecka med föräldrarna. Och jag var faktiskt social med dem och bråkade inte en enda gång, var bara glad hela tiden. Jag tycker faktiskt jag förtjänar en guldmedalj.
Pappa och jag var ute och gick varje kväll, och vi hade sån tur med vädret så vi fick se lite solnedgångar. Pappas favorit på semestern.
Vi tog en heldag med att gå runt Hallands väderö (dock inte mamma), och till och med det tyckte jag var roligt. Där var jättefint, på ett ställe var vattnet alldeles klart men självklart hade jag inga badkläder med mig.
Här är då jag och vårt fina förtält! :) 

Kommentarer
Postat av: Teresa

så snygg

2008-08-12 @ 00:03:00
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0