Tihi :)

Förra lördagen var ju som sagt en tragisk dag för mig, så Sofie bjöd hem mig till filmkväll. Vi såg första säsongen av Hjälp!, Johan Glans-World Tour of Skåne och Jeff Dunham: Spark of Insanity (tror jag den hette). Hon vet hur hon ska liva upp mig! :) Sen kom jag hem och då kom jag ihåg allt som hänt under dagen igen tyvärr. Vilken tur då att det var julskyltning på söndagen för Mimmi, Sofie och jag hade bestämt att vi skulle träffas då. Vi fikade och gick några rundor där, kul att träffa kompisarna så där bara. :) Ni märker kanske att Tesse inte står skriven där och det är bara för att hon fortfarande är i Malmö....vad det nu ska vara bra för?! VI SAKNAR DIG TESSE!!!<3 Sen efter julskyltningen lämnade jag av päronen hemma och sen blev det ännu en filmkväll hos Sofie, och då såg vi andra säsongen av Hjälp!. Sedan ringde Tesse, vi satte henne på högtalare sen pratade och pratade och pratade vi. Sen har vi inte kunnat sluta prata alla 3 på en gång, ganska nice att prata så faktiskt! :)
Hände inte så mycket mer förra veckan mer än att jag missade omtentan eftersom läraren sa till mig att den började kl.9, jag är där 5min innan jag ska vara där och vad får jag reda på?! Jo, att den började 8 och är man mer än en halvtimme försenad så får man inte göra den. Samtidigt som jag blev väldigt förbannad så blev jag lite glad eftersom det betydde att jag kan åka hem tidigare, och vad kan man göra om man åker hem tidigare?? SOVA!!! Och det sitter ju aldrig fel!
Har börjat prata med en väldigt speciell tjej FRÅN OSBY!!! :O Visste inte att det fanns såna underbara tjejer i Osby (förutom du Mimmi <3), så det var bestämt ett tag att vi skulle träffas igår (onsdag) men såg på schemat att jag numera går måndag, onsdag, fredag. Gud va kul :P Så vi träffades idag (torsdag) istället, en riktigt bra kväll blev det :) Tycker väldigt mycket om dig! :) Och vi ska träffas igen på lördag för då ska pookidzen+F+Mimmi+Mimmis mamma till Kristianstad och julhandla. Hihi, jag längtar (nästan lika mycket som jag har längtat till idag...eller igår blir det ju nu när jag ser vad klockan är)!

P who?!!! :P Hehe

PEACE OUT!!!

Kommentarer
Postat av: Teresa

SAKNAR DIG MED!! men imrogon kommer jag :)

2008-12-12 @ 02:08:44
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se/
Postat av: F

Aw, tack men det är du som är speciell! Jag tycker så mycket om dig oxå :)Ser bara fram emot att träffa dig mer ;)

2008-12-12 @ 10:06:57
Postat av: Mimmi

Du är go du:D:D

2008-12-14 @ 09:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0