WHY ME?!

Att en person kan göra en så illa, bara genom ett enda meddelande och en status-ändring så får man sitt hjärta krossat. Och den personen förstår aldrig någonsin vilken förödelse det blir. Vi kan kalla personen P (mina kompisar förstår nog varför).
P har sårat mig enda sen i somras och det är det enda P har lyckats åstadkomma. För en månads sen sa P "Jag är totalt förälskad i dig!", men inte tillräckligt för att kunna vänta i mer än i en månad på att jag ska förändra hela min personlighet och våga vara öppen och våga ta initiativ. Om det finns någon som är som jag(lika blyg) så förstår ju iaf du att det tar mer tid än en månad för att man ska förändras. Man är inte kär om man gör slut efter en månad och bara klagar på den andra, så mycket vet jag iaf om kärlek.
Och sen förvänta sig att ett förlåt ska hjälpa, hade det varit en bra orsak P hade haft för att göra slut så hade jag nog förlåtit P. Men att vara otrogen och sedan skylla på att det är mig det är fel på i vårt förhållande, då är det nåt fel i huvudet på den personen.
Det värsta som finns bland all kärlek är playern som leker med en från början till slut (och har många partners under tiden också), och får en att tro att oj vad kär P är i mig och att P menar allt som P säger också
JÄVLA BULLSHIT!!!
FY FAN FÖR DIG!!! Vara otrogen och ljuga konstant det är inte kärlek, det är inte JAG som behöver lära mig ett och annat om kärlek.
Tur man har sina kompisar och sin mamma som stöttar mig igenom! :) <3<3<3 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det här får du förklara för mig när vi ses :O

2008-12-04 @ 15:40:40
Postat av: Sofie

Haha, det är klart!

2008-12-06 @ 19:41:51
URL: http://prejudice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0