BUSY! BUSY! BUSY!

Har varit upptagen med annat och rent av glömt bort min blogg (skäms lite). Min mp3 har gått isönder och vet inte om jag kan få den lagad, all musik jag hade på den (500 låtar) och alla bilder är ju såklart borta och jag kommer inte ihåg vad jag hade för låtar. Dagen innan den gick isönder så tänkte jag skriva upp alla låtar jag hade på den men jag satte mig vid datan istället, och nu är de borta. Så nu har jag gått tillbaka till min gamla mp3 där man kan ha högst 40 låtar.WOW!!! 
Jag är äntligen färdig med min praktik, de var ju jättesnälla där men jag kände att det var inget för mig. Men jag har faktiskt kommit på vad jag ska bli. Det är nog inte många som tror på mig när jag avslöjar det, fast Tesse tog det rätt bra och har lite mer respekt för mig nu...eller inte!
Har börjat med svenska C med Ch och det är ju bara så kul, speciellt alla uppgifter man får särskilt den där man ska stå och prata i 10min framför klassen + NV.
Och tro det eller ej så har jag faktiskt gjort PA nästan varje dag på lovet, minst 3h/dag. Jag börjar känna mig duktig som jobbar hårt och har ett mål med livet! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad ska du bli? tandläkarsug? ;) all respekt från mig, haha :D

2008-02-27 @ 19:15:37
Postat av: sanne

nej men vad sägs om hundförare inom polisen! inte så illa va? :D

2008-02-29 @ 00:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0