Studenten!

Jag är väl lite sent ute men kan väl beräätta lite hur jag hade det på min studentdag. Har ingen aning! Kommer bara ihåg allt innan vi sprang ut och när vi sprang ut. När jag kom hem öste jag i mig sprit från alla håll och kanter, så där finns en orsak varför jag inte kommer ihåg nåt. Tydligen är jag rolig när jag är full, men som sagt så vet inte jag det. Kramsjuk kommer jag ihåg att jag var i alla fall. :)
Ska aldrig dricka så mycket igen...när pappa är i närheten, han tyckte inte om det över huvudtaget.
Har inte precis nåt mer att tillägga, har absolut ingenting att göra i sommar! Kul!

Kommentarer
Postat av: teresa

du kan vara med mig =)

2008-06-16 @ 00:33:14
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0