LOVE STINKS!!!

Får väl börja med att säga förlåt för jag glömt bort denna sidaa. Händer ibland när man är upptagen med annat. Hör ni det JAG är upptagen, har börjat få ett liv nu. Filmvetenskapen är faktiskt helt okej, lite svårt att hänga med ibland men schysst folk och filmvisning varje skoldag. Härligt!
Vad har mer hänt?
Har varit hos Tesse två helger, det var riktigt jävla skönt att komma hemifrån. Och Tesse och jag har kommit varandra närmre i vår vänskap, pratar om exakt allt i våra liv. Skönt att kunna prata ut med en kompis lite då och då (eller hela tiden). Vi har varit på nattklubb där vi första gången var lite mer blyga eftersom det var första gången, men andra gången så var vi lite mer avslappnade. Eller vad man nu kan kalla att Tesse var :P. Paret hon bor hos har typ världens gulligaste hund (Enso), och så glad. Man känner av längtan efter ett husdjur.
Och nu har jag äntligen piercat mig i ögonbrynet, det var skönt om man nu kan kalla det för det. Piercade mig i Malmö när jag var hos Tesse, berättade såklart för mamma innan jag åkte och hon var ju inte precis för det men vet att jag velat ha det väldigt länge. Sen var det pappas tur att veta... först tänkte mamma och jag att jag kanske bara skulle komma hem med det, men bestämde mig ändå för att berätta precis innan tåget kom. Här är några av kommentarerna: "Då kan du ju lika gärna ta det i ögongloben, om du nu ska ta!", "Det kan bli infekterat så du kanske inte kan se med ditt öga sen överhuvudtaget!" och "Tänk om du ångrar dig då, då kommer du ha ett ärr där!". Jag lyckades kontra rätt bra med att han har tatuering och han måste ta bort det med laser om han ångrar sig, och jag behöver bara ta bort min ring.
Sen när jag kom hem med piercingen så var det inte mycket med det, förutom mammas kommentar "Usch, varje gång jag ser din piercing så känner jag det enda ner i tårna".

Har ingen bild på mig ännu med min piercing men kan visa en bild på Enso:



Kommentarer
Postat av: tesse

uppskattar verkligen att ha dig och prata med ^^ <3

åh! ensomannen :)

2008-10-08 @ 23:49:30
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0