Träningsvärk, idioter, bullar och Dakar 2

Så i tisdags kväll fick vi hem 4 pallar pellets, 52 säckar på varje pall, och jag och pappa lyckades få in alla den kvällen.
Vadå ha träningsvärk dagen efter?! I onsdags kunde jag knappt röra på huvudet och armarna gick inte heller så bra att röra på, har inte haft så ont sedan spinning-passen på gymnasiet ;P Så jag spenderade nästan hela dagen vid tv:n, kunde inte precis göra nåt annat.

Igår var jag i Älmhult och träffade arbetslivsresurs-gruppen, händer inte så mycket där men det är trevligt att träffa dem en gång i veckan :) Och så får de en att må bättre än vad arbetsförmedlingens "coacher" gör. Det är knappt lönt att arbetsförmedlingen finns, för de sitter bara där och får en att må dåligt och får betalt för det. Jävla idioter!

Idag bakade mamma och jag bullar...godaste frukosten som finns :) Vet inte vad det är med bullar men på nåt sätt så lyckas de göra så humöret blir på topp hos alla här hemma.

I helgen kommer det inte hända så mycket som vanligt, bara träna och spela Dakar 2. Har börjat bli lite halvt besatt av det spelet, det är ju inte precis jättefin grafik på det men när man kommer underfund med hur man vinner nya fordon så lyckas det bli väldigt intresssant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0