... - fortsättning

Jag lovade ju att jag skulle lägga upp bilder från den 12 januari på mig och Fridisen när vi firade en månad. :)

Här står mästerkocken och lagar den goda maten vi åt!! Du är så duktig! :):*

Här är min Frida - mästerkocken! - och lagar den goda maten som vi sedan åt!! Du är så duktig!!! :):*
Förresten så var det biffar hon lagade (när bilden togs var de färdiga, därför de inte syns på bilden), riktigt kryddiga...precis som jag vill ha det :)




Och här är då mitt mästerverk som var så otroligt jobbigt att göra :P:)

Kommentarer
Postat av: tess

så mys!

2009-01-30 @ 14:00:14
Postat av: Frida

Så fina bilder ;) Synd det inte var nån på dig bara :::*

Tack älskling men utan din sallad hade det inte blivit bra :D

PUSSSS

2009-02-03 @ 08:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0