Jahapp

Har inte hänt så jättemycket sen jul. Mestadels så har jag och Frida varit med varandra, hon sov hos mig 3 nätter sen var vi på varsit håll en dag sen sov jag hos henne 2 nätter efter det. :) Myspys!!! Hon var hos mig över nyår och vi hade det så kul och mysigt, och det är så roligt att mina föräldrar tycker så mycket om dig. :) 
Har även hängt lite med Sofie (dissade Frida lite för att vara med Sofie, måste ju vara med polarna också vetja), vi tittade på Robert Gustafssons nya dvd. Hihi :D Så jäkla bra han är asså! Sen tittade vi på "I am Sam" med Sean Penn som spelar utvecklingsstörd som får en dotter. Den är riktigt fin den filmen, har ni inte sett den så rekommenderar jag den starkt!! Och så spelade vi lite poker också, hehe jag vann! :D I KICK ASS I POKER ASSÅ!!!
Tesse och jag pratade också för ett tag sedan på mobilen...I FYRA TIMMAR!! Det var riktigt nice :) Måste prata lite oftare med henne, man märker hur mycket man saknar sina kompisar när man väl pratar med eller träffar dem. JAG SAkNAr ER!!! <3<3
Och nu är jag snart klassad som arbetslös (på tisdag), gud va kul! Får väl börja gå till arbetsförmedlingen. Blö! Har verkligen ingen aning om vad jag vill jobba med, lite svårt också när man är så blyg som jag är. Det kommer jag ihåg från när man hade prao och man inte hade nåt att göra, och jag vågade inte säga nånting alls (plus att typ hälften av alla som jobbade där inte visste att jag ens var prao där :P)
Så nu vet jag inte vad det kommer bli utav mig. Vill bara få ett jobb så man kan börja spara till en lägenhet (längtar tills vi ska bo ihop ;)), så nu kommer jag vara duktig och inte köpa några filmer alls när jag börjar få nån inkomst. Sanne duktig! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, det har varit jätte -himla-sketaMYSIGT! Saknar dig <3<3<3

Jag längtar jag oxå :*

2009-01-10 @ 18:36:13
Postat av: tesse

vi ska ringas mer..var så säker :)

2009-01-11 @ 23:47:39
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag kick ass också på poker:D:D Vi måste spela någon gång:D



2009-01-12 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0