Lördag

Idag har jag varit i Osby och ätit på Skafferiet med Sofie, Mimmi och Nina. Äntligen får man träffa Mimmi också, känns som det var evigheter sen sist. Det var verkligen en uppskattad lunch...mat och mycket snack :) Särskilt pratade vi om vilken konstig målning det finns på en vägg inne på Skafferiet, det ser ut som ett träd med ballar lite här och där :O Konstigt ställe det där!
Förresten så precis när vi gick in på Skafferiet vem träffar vi?...ANETTE!!! Fick en smärre chock, men var faktiskt lite trevlig och sa hej med ett leende. Men samtidigt inombords kunde man fortfarande höra den nasala rösten halvt skrika - "VARFÖR ÄR INTE DU OMBYTT?!!" Asså det är inte många som får en att rysa så!!!
Har även varit hos RoseMarie idag, där blev också en massa snack. Allt mellan lagbrott och Idol, som jag har blivit grymt trött att prata om. Jag menar alla har ju olika åsikter om alla i Idol, så varför sitta och diskutera det tills man blir förbannad när man vet så väl att man har olika uppfattningar. Inte för att vi gjorde det idag men jag vet tillfällen när folk försöker övertala en om att tycka om nån, och när man ska göra likadant tillbaka så ska vi prata om nåt annat :/ Finns så många idioter här i världen...och jag är nog den största :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0