Jul och nyår!

På julafton var det bara mamma, pappa och jag hemma. Den enda som var riktigt frisk var jag så jag fick göra nästan allting inför julafton. Men resultatet blev bra i alla fall, vi hade det lugnt och mysigt med god mat, Kalle Anka och julklappar :)
Jag fick en morgonrock, pyjamas, nya Harry Potter-filmen, Band Hero till mitt Playstation 2, godis och pengar till en laptop...så jag är väldigt nöjd med mina klappar :)
Mamma blev jätteglad när hon fick alla säsongerna av Skenet Bedrar av mig och Annika och när hon fick cd-skivorna med alla hennes favoritlåtar på.
Och pappa blev glad när han fick en ny plånbok.
Alltid kul att ge julklappar när man ser glädjen i ögonen på den som får det :)

Sofie köpte ett Wii-spel i mellandagarna så jag har varit där och spelat en del såklart, till och med på nyårsafton :) Var väldigt skönt att komma hemifrån och fira nyår hos en kompis.
Spelade även med hennes syskon som gjorde det ännu roligare, får hoppas på fler såna dagar :)

Imon blir det IKEA med Sofie och Mimmi :) Det går alldeles för länge mellan gångerna man träffar Mimmi, så det ska bli skönt att träffa henne...och Sofie också såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0