Måndag!

I måndags fick jag ett sms av Sofie som undrade om jag ville gå på bio i Hässleholm och vi bjöd även med Tesse. Valet stod mellan Kommissarie Späck och Prince of Persia. Sofie räknade ut att vi kunde gå på båda med 10min mellanrum, vi konstaterade sedan att hon räknat fel så vi var fortfarande tvungna att välja - det blev Prince of Persia!
Jag hade ingen bil och Tesse hade ingen bil så det slutade med att jag fick köra Ciccis bil. Var rejält nervös när jag satte mig vid ratten men det gick hur bra som helst, var inte alls så svårt som jag trodde det skulle vara.
Var där i så god tid att vi hann med en middag på McDonalds och lite girltalk :)

Filmen var bättre än vad jag trodde den skulle vara, fanns bara med en kyss i hela filmen. Brukar inte vara så där lite kyssande när Jake Gyllenhaal är med! Riktigt skönt för då kunde man fokusera på filmen istället för att sitta och bli arg för att de hånglar när hela världen håller på att gå under. Fast det är klart, de två paren som satt framför oss skötte hånglandet istället.
Var bara jag, Sofie och Tesse och så de två paren, tyvärr så var det i den lilla salongen (29 platser, 3 rader) vilket gjorde att man hade dem väldigt, väldigt nära...alldeles för nära!!!
Bra val av skådespelare i denna filmen.
Tjejen som var med i filmen, Gemma Arterton, var riktigt snygg så då blev ju filmen ännu bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0