Söndag!

I söndags var jag, mamma och pappa vid Hjärtasjön i Lönsboda. Det var dags för fotografering för alla socialdemokrater som står med på de lokala listorna inom Osby kommun nu vid valet. Så nu är det officiellt att familjen Magnusson är ena riktiga sossar.
Kom bredvid en ganska söt blondin vid fotograferingen, men hon har barn (och är typ över 40) så där var den historien slut!
Tog även enskilda foton som de ska visa i tidningen om man blir vald....tror inte det är så stor chans att jag blir det men eftersom det bara är ungefär 7st med på Killeberg-listan så var jag mer eller mindre tvungen.
Gick även en sorts tipsrunda där pappa vann men han gav lappen till mig istället, vilket inte gjorde så stor skillnad för mamma sa åt mig vad jag skulle ta. Man fick välja mellan olika sorters tygkassar och med tanke på att det bara är mamma som använder såna i detta hushåll så gjorde det inget att hon fick välja.
Sen var det korv-tajm. Pappa åt 7st!....okej det var kanske bara 3st men man kunde nästan trott det för varenda gång man tittade på honom så hade han en korv i handen :)

Lite senare åkte vi till Osby för att fira nationaldagen, köpte en tårta med flaggmotiv. Den var grymt god!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0