Torsdag!

I torsdags var jag, Sofie och Mimmi vid Lursjön och grillade. Blåste så in i bara den vilket gjorde att vi fick ställa oss och grilla bakom ett hus - campingens toalett. Kanske inte så jättemysigt men det var bara för själva grillningen. Hade två engångsgrillar som vi använde, och en hel tändsticksask bara för att tända de två! Vad duktig man känner sig när sånt händer!
Sen flyttade vi ut i solen och efter vi hade ätit en stund fick vi sällskap av en hel flock med änder, Sofie och jag tyckte det var roligt medans Mimmi bara skrek på dem :) Så vi flyttade än en gång på oss, ner till stranden och fikade på bullar, kakor och te. Sen var det dags för fotografering, Sofie hade med sig kamera och den stora reflektorsskärmen. Mimmi och Sofie gick ut i vattnet (lite idiotvarning :)) men det vågade inte jag, för fastän att det var ganska ljummet så var jag extremt förkyld denna dag. Och tydligen tjabbade jag för mycket för att när jag kom hem så hade jag ingen röst kvar, gick bara runt och viskade hela tiden. Det var likadant dagen efter. Gud vad tyst det varit här! :)
I alla fall så tog Sofie en hel del kort på Mimmi...där typ mer än hälften helst inte får visas för Mimmi tyckte inte hon blev bra på dem (håller inte med!). Jag tog också lite kort men som sagt så ska korten helst godkännas innan de läggs ut och jag orkar inte det så det får bli två bilder över Lursjön istället! :) 
(Bakom det gula huset till höger grillade vi!)



Sammanfattningsvis så var det en helt underbar kväll (om man utesluter förkylningen), har verkligen de bästa kompisarna ♥ och längtar tills vi kan göra något liknande igen....med Tesse inkluderad nästa gång förhoppningsvis :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahah! Du får lägga ut dom..du behöver inte mitt godkännande!:D Det är bara att inse att det är så jag ser ut:P Haha. Tack för en underbar kväll! Det måste vi göra om!!

2010-06-21 @ 22:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0