Lite sen våffeldag!

Idag var det meningen att jag skulle städa men är man uppe på natten vill man sova länge så det blev inte mycket av den planen.
Pappa har tjatat om att han velat ha våfflor i ungefär tre veckor nu, jag sa att om han gör smeten så fixar jag resten. Var inte förrän idag han nappade på det förslaget. Han började med att göra ett fel och då var mamma där direkt och påpekade det, men pappa sa bara att han ska göra detta på sitt sätt....som betyder att han frågar mamma hela tiden men gör ändå inte som hon säger. Alltid lika roligt när pappa ska baka eller laga mat :)
Har inte hänt mycket mer denna helgen. Vi började på Monopol igår och är fortfarande inte färdiga, jag leder just nu med 90.000kr :) Inte ofta det händer!
Tittade på Skavlan igår när Noomi Rapace var där.  Var roligt att se hennes riktiga jag, hade klarat mig utan att hennes man var där men man kan ju inte få allt här i världen.
Har börjat bli lite halvt beroende av att spela Bingolotto, vann 100kr förra helgen (inte så mycket men roligt ändå :)) och sedan dess har vi det som familjeunderhållning varje söndag. Ganska mysigt ändå. Väntar bara på att Lotta ska säga att Amanda ska komma dit, gissa vem som kommer sitta bänkad framför tv:n i så fall?! :)

Imorgon ska Tesse och jag jympa, ledaren som vi brukar ha kommer tillbaka imorgon så det blir lite roligare :)....och jobbigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0