Födelsedagar!

Fredagen 21 maj fyllde mamma år, vi firade henne på lördagen med att äta på Casablanca som hon själv hade valt som en slags present. God mat som vanligt, sedan bar det av till Finjasjön med äppelpaj och milkshake från McDonald's. Var ungefär precis så som vi firade pappas födelsedag och lika trevligt denna gången!

Måndagen efter så var det dags för Saras födelsedag.
Vaknade utav ett brummande ljud den dagen, gick ut för att kolla vad det var - där stod RoseMarie, Judith och Judiths lilla valp Dolly. Tydligen skulle vi vara hundvakt, vilket jag absolut inte hade något emot. En riktigt mysig hund det där! Mamma och jag tog med henne på en runda där hon fick träffa både grannens hund och hans kor, en ganska stor upptäcktsfärd för henne med tanke på att hon annars brukar rastas i Osby. När vi kom tillbaka in i köket sov hon jättelänge...PÅ mina fötter! Så fort mamma eller jag reste på oss så vaknade hon till, vilket halvt tvingade oss att sitta där vi satt. Efter den långa sovstunden tog jag med henne ut på en tur och sprang, kändes riktigt härligt när man hade det lilla livet bredvid sig när man sprang!
Senare på kvällen åkte vi till Killeberg för att fira Sara, åkte inte hem därifrån förrän vid elva-tiden.

Imorgon är det sista kickboxningen och på onsdag är det de sista jympa & core passen. Kommer vara lite ledsen på onsdag kväll men jag visste att det skulle komma förr eller senare.

Får väl berätta att Tesse och jag var på Siesta i helgen, det kommer speciella inlägg med bilder från det snart (förhoppningsvis imorgon eller på onsdag).
Siesta var helt okej om man bortser från alla fulla människor och alla som grovhånglar som ena jävla idioter alldeles framför en så man knappt ser scenen. Var nog första och sista Siesta för min del, nu har jag i alla fall fått uppleva hur det är där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0