Åhh!

Förlåt alla, har glömt att skriva här. Jag vet ju att det är så efterlängtat att läsa min blogg. Först och främst, fastän alla vet det, så är jag skitglad över att Amanda kom tvåa. Har fått tag på hennes Hallelujah och Suspicious minds. SKITBRA! C fortsätter hacka på de han tycker minst om, hoppas han åker ut med huvudet före när han slutar. Skulle gjort filmkunskap idag när jag kom hem men blev som vanligt data och tv, börjar få lite halvt panik inför provet. Panik har jag även inför mitt projektarbete eftersom jag fick reda på att de betygsätter processen och inte målet.
Ska åka till IKEA imon med Mimmi, Tesse, Sofie och Nella, det ska bli kul. Och gissa vad vi ska äta...THAI-MAT! :D

Kommentarer
Postat av: Teresa

meeh! ska sofie med? =p

2007-12-19 @ 10:18:25
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0