Familjen

Är skittrött efter en heldag med skola. Åkte halv 8 till Lunds universitet och när man kommer tillbaka till Osby vid 4-tiden så hade vi stresshantering. Kom hem tjugo i nio och är nu dödstrött men kände min plikt att skriva i bloggen. Sitter även och lyssnar på Familjen - Det snurrar i min skalle. Fick höra den av Linda och sen hittade Tesse låten på youtube och nu kan jag inte få nog av den. Sätter på den när jag sitter vid datorn sen spelas den om och om igen, har säkert lyssnat på den 30 gånger nu. 

 
Familjen (Johan T Karlsson) 


Kommentarer
Postat av: Teresa

den är SÅ bra!

2007-11-07 @ 21:57:30
Postat av: lindie.

jajaja! familjen är det enda som gäller! :)

2007-11-15 @ 22:06:12
URL: http://lindiemusic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0