Fjortis?

Nu så är jag färdig till att skriva ett nytt inlägg, tänkte göra det igår men sov istället 16 timmar. I lördags var jag och sofie hos tesse efter att ha dividerat om vi skulle äta hemma hos tesse eller på thai-stället. Men vi åt hos tesse och under tiden vi åt frågade tesses mamma vad fjortisar betyder, vilket vi bara skrattade åt. Precis när vi hade ätit färdigt kikade tesses pappa in och ville se på sofies kamera. Så det spenderades en halvtimme åt att prata kamera, fast tesse och jag satt mest och såg korkade ut eftersom vi inte fattade alla förkortningar de pratade om. Efter vi sett på film blev det fotografering till min och även vår gemensamma blogg, typ 100 helt onödiga bilder på mig.
I tisdags fick vi träffa vår nya vikarie som vi ska ha i turism, hon verkar ju vara bätrre än Johanna vilket är ett stort lyft. Annars har det inte hänt något speciellt, förutom att tesse inte får någon kontakt med sitt projekt. :) Lycka till tesse, det behöver du verkligen! 


Kommentarer
Postat av: Teresa

haha, tack så mycket!
lyckades inte så bra idag =/

2007-11-22 @ 23:26:05
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se
Postat av: nelly.

det verkar som om att du ändrat din uppfattning (:

2007-11-23 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0