Thai-mat!

Då har man varit sjuk sedan tisdag kväll, skillnaden är bara att man inte har feber. Jag älskar vintern det är bara förkylningarna man har under tiden som jag hatar. Skulle se Idol igår och trodde att det började 21 så jag städade rummet och kollade lite på Simpsons. När Simpsons var slut slog jag över till 4:an och ser att Idol började 20. Jag blev förbannad men får reda på att Amanda inte sjungit ännu och då blev jag glad igen. Blev lite förvånad att Mattias åkte ut och skitglad att min favorit är kvar, men det är klart att ett proffs som hon är kvar! :) Eftersom Tesse gjorde mig sugen på Thai-mat och Nelly gjorde så att jag ville se på Silent Hill igår, så är det precis det jag ska göra idag med Sofie och Tesse. Åh THAI-MAT är något alla måste prova på, det är så gott så man kan svimma av!


Kommentarer
Postat av: Teresa

men du svimmade inte idag =)

2007-11-18 @ 01:34:11
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se
Postat av: nelly.

vilken tur att jag finns (:

2007-11-18 @ 18:06:39
Postat av: sanne

Ja!:)

2007-11-18 @ 23:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0