Välkommen till min nya blogg!

Hej, mitt namn är Susanne Magnusson. Är 20 år och bor utanför Loshult med mina föräldrar.

Älskar: Min familj, mina vänner, musik, datorn, Naomily, afterellen.com, mitt Playstation 2 och SKRÄCKFILMER!
Hatar: Heteropar som måste tafsa på varandra vart de än går, hemtentor, brats och spindlar.

Jag:
Är blyg,
Är romantisk om jag verkligen vill,
Är blödig ibland, men visar det inte så ofta,  
Är oftast lat, men är du speciell så anstränger jag mig ;),
Vill bli polis...men då måste jag träna innan :P,
Har äntligen börjat träna :), 
Tycker inte så mycket om att dansa, kan om jag vill men vill oftast inte,
Tycker om barn ibland, vet inte vad jag ska göra när jag är i närheten av de små liven, 
Älskar min familj och mina kompisar över allt och alla, 
Har kommit ut för mina föräldrar och kompisar som tog det bra och nu börjar det även sprida sig :)


Kommentarer
Postat av: Teresa

Tack =)

2007-10-25 @ 21:21:16
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0