Trion från Belleville!

Tesse och jag träffades i fredags och käkade thai-mat (helt otippat) och såg på film. Tesse hade Trion från Belleville inspelad på hårddisken på dvd:n, vilket självklart ledde till att vi inte kunde sätta igång filmen. Vi bestämde oss för att titta på vhs-filmen jag hade med mig istället. Men då finns där ju såklart ingen vhs-spelare, eller vad det nu heter. Så hittills hade det bara varit ett fiasko, förutom maten :)...och sällskapet såklart. Jag kommer på att vi kan se på Saw I för att det var så länge sedan vi sett den. Efter filmen var slut så hade Tesses pappa kommit hem, så hon sa till om dvd:n och så försökte hon få igång den igen samtidigt som hennes pappa frågar hur vi gjorde innan när vi skulle ha igång den. Och vad händer? Jo, då funkar den. Alltså behövde Tesses tekniska pappa bara prata lite för att den skulle funka. Anyway, så kan jag inte låta bli att lägga upp början från filmen. Den bästa delen av hela filmen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0