Pookidz + Mimmi är fan bäst!

Igår och i förrgår så var jag, Tesse och Sofie i Osby. Vi var med den bästaste Mimsen i världen. I Onsdags så var vi hemma hos Mimmi, tittade på Grease och spelade Vem blir prinsessa?. Sofie och Tesse blev det en varsin gång, sen bestämde vi tydligen att vi skulle prata kärlek (och snusk). Och jag satt tyst. JAG var tyst när det var snusk på g. The world is changing!
Igår så agerade vi modeller - Tesse till sin blogg - jag, Sofie och Tesse till vår gemensamma blogg - och Mimmi bara stod och såg bra ut. Blev en del bra bilder, dock inte på mig eftersom jag inte vet vad jag ska göra för min så fort jag står framför en kamera. Sen beslöt vi oss för att vi ville ha milkshake på Torggrillen, men när vi kom dit så blev det mat istället. Och under tiden vi satt där så hördes en hård inbromsning och en jävla smäll. En moped och en bil krockade, vid infarten/utfarten vid Torggrillen. Man hörde någon skrika och sen kom blåljusena. Jag säger bara  det att jag var rädd när jag skulle köra sen. Vi körde hem Mimmi och fortsatte till Sofie där vi tittade på Sally. Eller jag tittade och de andra sov. Kul att sitta och skratta själv och höra snarkningar. Körde därifrån vid halv 3-tiden och lämnade av en väldigt trött Teresa.
Nästan synd att Tesse ska flytta eftersom vi har så roligt ihop, men jag kommer inte ens kunna hinna börja sakna henne. Har redan sagt att jag kommer dit nästa vecka. LÄNGTAR!!!

Så här såg det ut när Tesse vann Vem blir prinsessa?.


Kommentarer
Postat av: tesse

haha..jag sov inte!!

2008-08-30 @ 01:04:20
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se/
Postat av: tesse

shit, vilken snygg prinsessa jag är!!

2008-08-30 @ 11:55:59
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se/
Postat av: sofie

Teresa bär väl upp hakan åt oss alla, med tanke på den fina dubbelhakan hon fick fram ;)

2008-09-04 @ 17:19:12
URL: http://prejudice.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hahah Vad liten tesse ser ut att vara där mellan oss:D:D

2008-11-30 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0