Innan julen!

Som sagt så skulle jag, Tesse, Sofie, F, Mimmi och hennes mamma till Kristianstad förra lördagen. Vi ordnade så pookidzen + F åkte med mig och så skulle vi träffa Mimmi och hennes mamma i Kristianstad, vi bestämde en tid vi skulle träffas och självklart kommer vi ca. 2 timmar försent. Mimmi var inte glad och vi blev ju inte heller så glada när vi gjort så mot Mimmi, vi träffade henne i alla fall och kramades lite, pratade och presenterade F. Egentligen var det helt meningslöst att åka dit eftersom vi skulle handla julklappar där och kom allihopa hem tomhänta. Kvällen fortsatte för pookidzen + F hemma hos Sofie där vi tittade på Johan Glans och spelade poker. JAG VANN!!! en gång i alla fall, och kom tvåa den andra gången. Så vi hade en jättemysig kväll och det var jättekul att pookidzen återförenades än en gång :) och jag o F hade lite extra roligt ;) medans de andra pookidz-medlemmarna var lite trötta på oss. Tihi :)
Och numera spenderar jag min mesta tid med F och vi har det superbra, så bra det bara kan bli. Förutom att vi är så långt ifrån varandra (JAG VET! JAG VET! Vi bor i samma kommun men det känns ändå så långt borta!). Vi firade en vecka i fredags så jag gav F en noblesse-ask, jag vet jag är lite patetisk men kände för att göra så och F blev glad :)
Denna gången så känns det i alla fall bra, naturligt liksom! Det gör stor skillnad att vara med nån som man tycker så mycket om, saknar/längtar efter hela tiden, känns som man har mer att leva för. F och jag spenderar hela dagarna med att skriva till varandra hur mycket vi längtar och saknar (om vi inte redan är med varandra förstås :P) och försöker hela tiden hitta tid att spendera med varandra.
Trodde aldrig jag skulle kunna känna så här men det gör jag och alltihop är din förtjänst :*<3
Kärlek är allt bra i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0