Nyår!

Blev lite raketer men inte så mycket som sist, fast det behövs knappt eftersom alla skjuter runt omkring oss så vi hade knappt behövt köpa egna. Vi skjutsade hem mormor på nyårsdagen (happy moment) och då börjar hon prata om att hon inte ska åka till oss nästa jul för att det är så jobbigt att åka iväg. Ja det måste det ju verkligen vara när hon blir uppassad hela tiden som att hon var på ett hotell. Så vi började prata om att åka till fjällen nästa jul. Åh jag hoppas verkligen att vi gör det, så att något nytt faktiskt händer i mitt liv. Så nu kommer jag att gå runt och sjunga på Markoolios "vi drar till fjällen" ända tills vi åker dit! 

Kommentarer
Postat av: teresa

sluta klaga sanne..det är en rättighet man har när man
är gammal..alltså borde du passa upp mig på samma sätt..
och nej nej nej! den hemska låten ska du INTE sjunga på

2008-01-05 @ 13:20:33
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0