Stadkörning!

Gjorde stadskörningen igår och det gick faktiskt bra, fast det är väldigt jäktigt i Växjö och väldigt många rondeller. När man precis kört ur en rondell då jävlar ska man köra in i en till. Vi var tre stycken, de andra två var killar...söta killar. Fast jag slapp ha med dem i bilen när jag körde så jag skämde inte ut mig.
Ikväll/inatt blir det nog en ny layout i denna blogg, säger sofie. Så nu kommer det bli lite finare här och antagligen en helt sjuk bild på mig.
Thepookidz och Mimmi ska träffas imon och äta tacos och ta skitmånga (säkert väldigt onödiga) bilder, eftersom sofie inte kan skilja sig från sin kamera. Så snart kan ni nog sse de onödiga bilderna i vår gemensamma blogg. :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det finns inga onödiga bilder!! :O

2008-03-08 @ 21:09:11
Postat av: Teresa

Nej! inte fler bilder...

2008-03-09 @ 12:22:11
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0