TRÅK!!!

Igår var mamsen och jag i Tyringe i det stora varuhuset (eller vad man kan kalla det), kände mig inte riktigt frisk heller och att då vara i ett dammigt varuhus är ju inte det bästa precis. Gick och letade efter skinnjacka (som jag tjatat om att jag velat ha väldigt länge) men där fanns ju inga skinnjackor där såklart. Men hittade faktiskt flip flop med döskallar på, så jag blev lite glad då. När vi var färdiga undrade mamma om vi inte kunde åka in till affärerna i Hässleholm och titta på en jacka där istället. Och de som känner mig vet ju vad jag tycker om att gå i affärer så det tog en viss tid innan hon övertalat mig. Första affären vi gick i där så hittar såklart mamma exakt en sån jacka hon velat ha länge, och jag hittade en ganska snygg skinnjacka men var i fel färg såklart. När vi kom till jc hittade jag den perfekta skinnjackan...tills vi fick reda på priset. Och att ha sett den perfekta jackan och sedan titta vidare på alla andra är inte bra, för jag jämförde sedan bara med den från jc. Efter att ha gått i typ alla klädesaffärer som finns i Hässleholm så kom mamma på att vi kan ju dela på priset på jackan från jc (egentligen sa jag det till henne precis när vi gått från jc, men hon ville väl verka smart eller nåt :P). Så nu har jag äntligen min skinnjacka...eller läderjacka. Så dagen igår blev ju faktiskt ganska bra, och mamma & jag ssatt och pratade en del också. Ganska nice.
Som sagt så kände jag mig inte bra igår och när jag vaknade idag så hade jag en extremt mörk röst. Har fortfarande lite mörkare röst men måste ta i ganska mycket för att nån ska kunna höra vad jag säger. Inte kul att ha ont i halsen (och i huvudet), sitter här och trycker i mig vitlök, lakrits, läkerol och te med honung i. En jävla blandning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0