Julskyltning, Kristianstad och Bolibompa :)

Förra söndagen var jag i Lönsboda på julskyltning, den tråkigaste julskyltningen på länge. Blir mindre och mindre för varje år och luciatåget var inte mycket att kolla på heller, de gick med en jävla fart och så sjöng de så lågt de kunde nästan. Varför är man med i ett luciatåg om man inte ens vill?!! Så onödigt, finns faktiskt de som vill titta på ett riktigt luciatåg!!!
Hände inte så mycket i början på veckan, i torsdags var jag som vanligt i Älmhult och träffade arbetslivsresurs-gruppen. Vi tittade på film i nästan 2 timmar, skönt med lite variation och inte bara prata varenda torsdag.

I fredags var jag, Sofie och Tesse i Kristianstad. Var längesedan jag köpte så mycket på en gång, har nästan alla juklappar klara och jag hann även med att köpa saker jag behövde. Och vi lyckades även köra rätt när vi skulle till och från ekohallen ;) På vägen hem tillät vi Tesse att spela högst 3 låtar från den nya Kent-skivan hon köpt och nu är jag helt såld, jag brukar inte tycka så bra om Kent men jag kan inte sluta lyssna på de låtarna.
Efter vi varit i Kristianstad så följde jag med in en stund hos Tesse och spelade monopol och hälsade på djuren :D

Annars har det inte hänt så mycket mer, förutom att jag har börjat titta på Bolibompa typ varenda dag nu....bara för programledaren är snygg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0