Söndag, måndag & tisdag

I Söndags var det julskyltning i Osby, träffade Tesse som kom fram och hälsade och sen träffade jag Mimmi och hennes föräldrar. Vet inte vad det är men varenda gång jag träffar Mimmis föräldrar blir jag så glad, de är så genomsnälla :) Och sen är det kul att se pappa vara glad över att prata med Mimmis pappa :)
När vi kom hem så var det glögg som stod på menyn, så jäkla gott!!!

Igår hände det inte så mycket, spelade Dakar 2 tills min tumme var skinnflådd...nästan...okej den var kanske inte skinnflådd, men jag hade väldigt ont i den. Så nu har jag vunnit en ny lastbil där. Blir väl pappa glad :)

Idag har inte heller hänt så mycket, fortsatte med Dakar 2 men blev förbannad så slutade med det. Har lyckats lugna ner mig lite mer när det gäller spel :)
Fick hem 4 pallar pellets idag också, så jag och pappa har att göra sen när han kommer hem.
Och sen ska jag ju såklart tända 3 ljus kl. 20.00 för Cancer :)

Förresten så har jag börjat träna, började häromdan med att jogga och sedan styrketräna efter det. Och jag har lyckats hålla det varje dag sen jag började :D Har ändrat inställning när det gäller träning, det känns så skönt efteråt och så känns det bra när man har ett mål med det också :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Aa gulle dig gumman! :D

2009-12-21 @ 11:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0