Hjälp :'(

Nu så har problemen börjat komma, inte för min del så mycket men jag är en faktor där. Börjar känna att jag inte är så önskvärd längre, en kompis vill inte vara med en längre, min käresta står inför ett val...och valet handlar om mig. 
Du är min första riktiga kärlek och även den första jag varit tillsammans med på riktigt, och orsaken till att jag inte varit så här nära någon innan är för jag har aldrig hittat någon som har varit så nära det jag alltid sökt hos min andra hälft. Men du kom in i mitt liv märkte jag direkt att du var den rätte för mig och den person som jag har sökt efter så länge.
Du förstår mig och jag förstår dig (tycker jag i alla fall), du får mitt hjärta att slå frivolter så fort jag ser dig, är nära dig, hör din röst och när jag får meddelande av dig. Ingen har nånsin fått mig att känna så innan.
Men detta är ditt val, vill bara att du ska veta att jag älskar dig nåt så oerhört mycket! Glöm aldrig det! :*

Kommentarer
Postat av: tesse

vem är det som inte vill vara med dig?

2009-02-10 @ 10:53:51
Postat av: Frida

Älskling, jag kommer aldrig välja bort dig medvetet! Det är du och jag <3<3<3

:* Älskar dig oxå!!!

2009-02-24 @ 14:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0