Oooookej?!!

Börjar må lite bättre nu med allt som hänt den senaste tiden...skönt! :)
Och när man börjar må bättre så vill man titta lite på andras bloggar och bilddagböcker (eller jag vill det i alla fall). Och tittade på en persons bilddagbok idag...helt sjuk i huvet för fan!!! Förstår inte hur en sån person kan ha någon käresta eller ens ha några vänner!
Jaja, den personen behöver gå till doktorn och undersöka sin lilla skalle!

Men nu skulle jag ju vara glad så då kan jag skriva att jag ska träffa Frida i helgen :D Bara vi två, thai-mat, popcorn (med grillkrydda på ;)) och gulliga presenter på Alla-hjärtans-dag :D GUD vad jag längtar!!! :*<3<3 Har inte träffats på evigheter känns det som (fast det gör det ju alltid) och det är faktiskt lite skadligt när man är så kär ;)

Senaste inlägget skrev jag när jag inte mådde så bra, ashklingen och jag hade pratat ut och jag tog det väldigt hårt sedan såg jag ditt dagboksinlägg också och då mådde jag sämre. Men nu är det mycket bättre och vill bara kämpa och stärka vårt förhållande :) Och det hoppas jag att du också vill :):*

Kommentarer
Postat av: Frida

Absolut min nusse! Annars hade jag inte stått kvar vid din sida, vill hjälpa dig när du är nere, glöm aldrig att det är det jag är till för :*



Det var en underbar helg och tycker att allt blir bara bättre och bättre :D

Men glöm ALDRIG att prata med mig om det är något annars kan det gå åt skogen :S :P



ILU <3<3<3

2009-02-24 @ 14:15:55
Postat av: Therese M

Hmmm, hur jag kan ha några vänner, hmm ja kanske för att jag är en bra vän med FAKTISK mycket innan för skallen...



anledningen till att vi gjorde slut var för att vi var åt helvete för olika, och de vet du om har aldrig ljugit eller varit OTROGEN för den delen heller... kan du fatta de nån gång. Jag tyckte visst om om dig men inte s¨å jag kunde leva med dig!



PGA olikheter och ditt skitsnack!!

2009-03-04 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0