...

Okej, jag trodde (och har nog även sagt) att jag skulle bli bättre på att uppdatera men har inte varit vid datorn. Och så är det nu för tiden, jag är vid datan typ en gång varannan vecka. Orsak: Min Fridis håller mig upptagen med annat :) Känns så skönt att vara så trygg med någon, fast när jag känner mig trygg med henne så brukar det resultera i att jag somnar...ja ja, ni förstår vad jag menar i alla fall.
Vi firade en månad den 12januari (kommer upp bilder ev. imorgon) och vi firade med en middag som vi gjorde själva.
Gud så duktiga vi är :)...eller okej, Frida gjorde nästan allt men mitt var faktiskt också jobbigt att göra :P. Hon fyller även år nu i helgen. 19år!!! Jag ska följa med till hennes pappa där hon ska firas och ska få träffa hennes familj. Vadå nervös?!!!

Har även umgåtts lite med Sofie (det måste vi göra mer!) och har tittat på filmer, pratat och ätit THAI-MAT! :D SÅ GOTT!!! Dock spelade vi inte på hennes Lejonkungen-spel som jag längtat efter att få spela, kan vara för att jag också glömde bort det.
Vi ska även träffas idag och åka upp till Älmhult och göra något, ska bli skönt att komma hemifrån och umgås med kompisen :)
Och nu är det bestämt: Pookidzen+Mimmi ska träffas nästa helg :O JIPPI!!!! JAG LÄNGTAR! Vi har inte umgåtts allihopa samtidigt på jättelänge, det ska bli så kuligt :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Aw, gulle! Inte meningen att hålla upp all din tid ;) Ja, din sömntuta det vet vi :P ..HIhi.. men det gör inget för du är så söt när du sover :



Och du var duktig oxå, din del var jätte-himla-sketaGOD ;)

Naw var inte nervös hjärtat :
Jag är ju med dig!

Ha det megakul med Sofie idag!

Pusspusspuss

2009-01-27 @ 08:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0