Hej igen :)

Så nu ska jag försöka ta upp bloggandet lite igen :)
Har varit ett stort uppehåll med mycket som har hänt sen sist jag skrev här:

  • Sofie har fixat en ny layout till mig :) Du är så duktig Sofie! :)
  • Pappa fyllde 60år i april och det firade vi med att åka till Göteborg och ligga på hotell. Vi åt på ett riktigt flott hotell i närheten där vi bodde. Och en dag hoppade vi av bussen på stationen och mötte ett stort gäng fotbollshuliganer, matchen mellan Göteborg och Stockholm hade precis slutat, de kom springande mot oss och bara några meter bakom oss så smäller de båda supportergrupperna ihop. Närmare 20 polisbilar, 10 piketbilar och en polishelikopter. Vi satt en bit ifrån och tittade på alltihop och det var faktiskt en häftig upplevelse att få se polisen i action så där :)
  • Vi har haft lite dispyter i vänskapskretsen men nu är vi tillbaka till att vara vänner :)
  • Det har även varit 3 dödsfall i familjen (faster, kusin och mormor).

Så det har ju hänt lite i alla fall och förhoppningsvis ska det inte behöva ta lika lång tid tills jag uppdaterar denna bloggen, ska försöka vara duktig och uppdatera varje dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0