Valborg, födelsedag och Siesta!

Firade Valborg med att titta på Avatar och spela Wii hemma hos Sofie i år. Riktigt bra film den där Avatar faktiskt, ångrar att jag inte tog tillfället i akt och såg den i 3D på bio. Men jag får en ny chans snart eftersom de håller på och göra en ny Avatar-film som utspelas i vattenmiljö. Den får jag absolut inte missa!
Dagen efter var jag med och firade Sofies 21-årsdag med god mat och roligt folk :) Spelade Wii även den dagen...bara måste skaffa ett sånt spel!

Nu i veckan fick jag reda på att Tesse kan till Siesta, så det ska bli tre roliga dagar med henne nu i slutet av maj. Kan knappt fatta att jag ska få se Amanda Jenssen live...så jävla häftigt! :D

Sitter i skrivande stund och tittar på Hairspray, bättre än vad jag trodde den skulle vara. Har kommit in i fasen där jag måste ha nya filmer hela tiden - dyrt men man hittar en hel del bra filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0