Hjärtesorg!!!

Jag tror inte att det är meningen att jag ska vara ihop med någon för jag lyckas fan alltid bli sårad. Varför är det alltid jag som får ta smällen?! Kan någon svara på det?!!!
Är det så jobbigt att vara med mig, älska mig för den jag är???!!!
Jag kommer alltid älska dig och kommer aldrig att glömma dig, du är min första kärlek! Bara jag som var så korkad att jag trodde allt skulle vara bra hela tiden...Så fel man kan ha :'(
Det här kommer ta jävligt lång tid innan jag kan smälta det.
Denna känsla önskar man inte ens att sin värsta fiende får.

KÄRLEK ÄR EN SJUKDOM!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klandra inte dig själv, Sanne.

Det är inte jobbigt att vara med dig, jag har 15 års erfarenhet ;)<3

2009-03-05 @ 22:44:09
URL: http://SofieHolmgren.se
Postat av: Anonym

Kanske dig de e fel på tänkt på de :P du snackar ju så mycket skit att till slut blir folk fan trötta! Håll dig till sanningar och sluta leva för vad andra säger skaffa dig en egen uppfattning människa!

2009-03-09 @ 01:26:42
Postat av: Frida

Det är ju inte jobbigt att vara med dig! Jag tycker fortfarande om dig men inte likadant, jag vill fortfarande vara med dig men som kompis.

Snälla förstå?!

Kärlek är jobbigt men jag vet att du klarar det! Det går över...



Ta det lugnt bara!

2009-03-09 @ 20:45:16
Postat av: Anonym

Anonym:

Säger hon som vänder kappan efter vinden och inte kan stå för sina egna handlingar?!

2009-03-11 @ 15:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0