Russin = TRÅKIGT!!!

Jag är så irriterad på att de jävla busslinjerna inte funkar som de ska, imorse var den försenad och man kan inte komma hem med hjälp av bussen klockan 11.00-15.25 och man blir bara så irriterad på att skolan har gått med på de tiderna. Så kommer man till skolan och ska ha turism. Oj, vad roligt. Men som tur är har man roliga klasskompisar, så det blir ju inte tråkigt eller tyst där. Vi i turism gick sedan till russinutställningen på biblioteket, visst är det mycket jobb bakom det men det var jättetråkigt att titta på, förutom konsertrussinen :).
Efter det stod jag, Tesse och Sofie på perrongen och väntar på tåget. Jag stampar på Tesses fot och hon undrar vad jag håller på med: - Oj, förlåt jag såg inte den. Du har så stora skor. Jag börjar hålla med mina kompisar om att jag är ganska korkad. Sen när jag kom hem satte jag mig såklart vid datorn. Det börjar bli en vanesak nu att jag sätter mig vid datorn direkt när jag kommer hem. Det har aldrig hänt innan när vi hade 98:an (jävla skitdator).
Jag hade tänkt att jag skulle se på Idol idag, eller i alla fall på Amandas bidrag eftersom hon är BÄST. Men jag glömde bort tiden och tittade på Miffo och satt sedan vid datorn, och ser en sida om Idol. Jag säger några ramsor och kommer på att jag kan ju i alla fall se på text-tv vem som åkte ur. Jag slår på text-tv:n och ser att Evelina åkte ur. Jag blir förbannad eftersom att det är bara tjejer som åker ur, jag menar varför åkte Patrizia ur Sam sjunger ju mycket sämre än vad hon gör. Varför åkte inte han ut istället?! Tycker att Amanda och Christoffer ska stå i final, får  väl börja rösta.
Nu fick jag precis reda på att vi ska till Kristianstad imon men jag vill ju ha sovmorgon. Usch, vad jobbigt!!!


Kommentarer
Postat av: Teresa

haha, ja det skämtet var inte helt genomtänkt =p
konstigt att amanda hängde lös igår. vad tänker folk på eg?

2007-10-27 @ 18:43:29
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se
Postat av: Sofie

killarna som ser "bra ut"? =P

2007-10-27 @ 22:09:28
URL: http://prejudice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0