YO!

Så Therese kom till mig förrförra fredagen iaf och jag blev glad :D hon hade även med sin lilla vovsing, så jäkla söt och snabb. Sprang rundor i huset så man var rädd för att trampa på henne, mamma blev typ alldeles kär och pappa ville få tillbaka sina strumpor :P. Åkte även hem till henne på söndagen därefter och skulle gjort läxa, gjorde en fråga sen orkade jag inte mer. Har blivit väldigt skoltrött på sista tiden.
Förra lördagen så åkte jag även då till Trelleborg och det var speciellt kul när vi skulle gå hem till henne. Skrattar fortfarande, kan inte hjälpa att jag är så skadeglad. Vi tittade på en väldigt bra skräckfilm. Blev lite rädd, vilket inte brukar hända när jag tittar på skräckfilmer så WELL DONE! till de som gjort den. Även den helgen så skulle jag ha läst på till provet (som är imon...eller idag blir det när jag ser på klockan) men så blev det inte.
Inte mycket mer som har hänt, spenderar mesta tiden som jag har numera med Therese. Och försöker även fixa så pookidzen+Mimmi kan göra nåt, men det brukar alltid bli så att någon inte kan. Fast nu är det bestämt att vi snart ska åka och julhandla i Kristianstad (eller Malmö, fast det är det bara Tesse som vill :P), så jag längtar tills vi ska göra det.
Och på söndag är det ju julskyltning så Sofie, Mimmi och jag har bestämt att vi ska träffas och ta en fika :) SÅ MYSSSIGT!!!:)
Ooo glömde ju berätta att jag träffade Mimsen när jag skulle åka till Therese den söndagen, var så kul att träffa dig kompis som sagt har vi för långa pauser mellan pookidz+Mimmi-träffarna. Längtar till julhandlingen :) 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag längtar också:D:D!!

2008-11-30 @ 21:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0