Speeding cars

Var och såg på Rallybrudar igår i Osby. Faktiskt en ganska bra svensk film, för en gångs skull. Hänger väldigt mycket vilka skådespelare som är med i filmen och i denna hade de valt rätt. Fast hade gärna skippat kärleksdramat, i och för sig var det inte mycket kärlek i den men ändå.
Har börjat lyssna på Imogen Heap och har Speeding cars på repeat hela tiden, så har väl antagligen tjatat ut den snart.
Har även börjat läsa andras bloggar lite mer nu. Känner mig lite duktig faktiskt. Läste en tjejs blogg (har henne på msn, men pratar inte med henne) och hon skriver typ bara hur dåligt hon mår. Oftast. Och jag bara tyckte så synd om henne, om en helt främmande människa. Och jag som trodde min blödighet höll på att gå tillbaka. Fan också!

Hittade ett skitroligt klipp på youtube idag, med en panda som nyser. Den är så jävla rolig att jag skrattade tills tårarna kom.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh vad gulligt:D

2008-11-30 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0